пʼятницю, 7 червня 2013 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
Цей модуль допоміг мені обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Учні є різні не тільки за розвитком, але й за сприйманням матеріалу. Тому рівень знань буде в учнів різний. Найголовніше - це оцінити результат сприймання та старанність дитини, творчий підхід потрібно оцінювати окремо- як високий рівень досягнень.
Я навчилася створювати дуже корисні речі-це шаблон буклету,презентації і т.д. для дітей-що я ОБОВ'ЯЗКОВО використаю в своїй діяльності як тільки почнеться навчальний рік!
Я дізналася, що таке СКАФОЛДІНГ! Дякую!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Повністю з Вами згодна. До того ж мене вразила кількість і різноманітність тих шаблонів, форм і контрольних списків, які можна використовувати для оціюнювання на різних етапах роботи над проектом.
ВідповістиВидалитиОксано,вітаю з набуттям нових знань
ВідповістиВидалитиОксано, якщо у Вас є питання щодо теми модуля (будь-якого), звертайтеся до посібника. А також тренери зможуть дати відповідь на Ваші запитання!
ВідповістиВидалитиУспіхів!