середу, 5 червня 2013 р.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Нарешті я починаю щось більш менш розкладати в своїй голові по поличках... це вже радує) Цей 6 модуль дійсно допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів,а саме економія часу під час роботи над створенням проекту на всіх етапах роботи,зручність у спілкування між вчителем і учнями, а також між самими учнями,можливість працювати в групах навіть коли діти знаходяться поза школою. Особливо запамяталося і сподобалося в цьому модулі створювання опитувальника(це було цікаво і корисно), я навчилася додавати посилання на свою вікі сторінку,узагальнила знання про формуюче оцінювання,я навчилася додавати гаджети(і взагалі дізналася що це)Було не важко.Робота в групах знову порадувала тим,що думки з боку інших є дуже корисними! Велике спасибі тренерам!!! ))))

3 коментарі:

  1. Добре, що хоч у когось щось прояснюється. Добре, що ми сидимо поруч - і мені зрозуміліше. ДЯКУЮ!

    ВідповістиВидалити
  2. Надалі буде ще краще! Налаштовуйтесь на позитивний результат - у Вас все виходить відмінно!

    ВідповістиВидалити
  3. спасибі велике! Ще не відмінно, але стараюсь... )))

    ВідповістиВидалити