середу, 5 червня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Вправи, навички та підходи, які розкрито у цьому модулі допомогли мені ще раз переконатися в тому,що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті,без яких просто неможлива якісна діяльність в наш час. Під час роботи над цим модулем у мене виникали цікаві ідеї,але їх треба ще конкретизувати , я дізналася багато корисної інформації про авторські права ,яку буду обовязково використовувати в своїй роботі. Під час роботи в групах я ще раз переконалася на скільки це важливо та корисно. Працювати разом набагато легше. Коли ти працюєш у групі ти вносиш зміни та виправляєш свої наробки. Найлегшим, видалося змінити розмір фото, інші завдання було виконувати складніше.

2 коментарі: