пʼятницю, 7 червня 2013 р.

Модуль 10.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме По-перше,я дізналася що таке фасилітація і фасилітатор,також зрозуміла яким чином я можу перестроїтися з ролі вчителя,який бере на себе всю роботу на уроці,тобто є головним і виконує основну функцію,в роль фасилітатора,який направляє,спрямовує,керує та коригує діяльеність учнів,заохочує та активізує і ніби спостерігає за процесом збоку. Основна функція роботи лежить на плечах учнів,що є,на мою думку більш ефективним,а також корисним і цікавим для самих учнів. Цей модуль допоміг мені обговорити те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань,створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання,зробити його більш цікавим та ефективним, що будується навколо навчальних потреб учнів. Я навчилася створювати план впровадження теми та документ для фасилітації.

Немає коментарів:

Дописати коментар