суботу, 8 червня 2013 р.

Модуль 11. Рефлексія

Ось і останній модуль! Чесно кажучи я багато в чому сумнівалася,особливо у собі,але вже на третій день тренінгу я почала все більше розуміти,що від мене вимагають. Скажу чесно,було нелегко,об'єм роботи великий і не дуже легкий,але я вважаю,що я справилася з завданнями (хоч може й не зовсім на тому рівні,але я старалася). З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів перш за все буде те, що я сама навчилася багато чому і тому зможу навчити дітей! Отримані знання про метод проектів та шляхи його реалізації є просто необхідними в моїй професійній діяльності. Я навчилася створювати різні роботи для зацікавлення та оцінювання учнів, що є дуже важливим для мене,тому спасибі велике тренерам

4 коментарі:

  1. Вітаю! Мої враження дуже подібні з твоїми. Час на тренінгу не пройшо марно, хоча було нелегко. Нашим тренерам низький уклін за терпіння та натхненну працю.

    ВідповістиВидалити
  2. "Скажу чесно,було нелегко,об'єм роботи великий" - дуже великий, ще не зрозумів що від тебе хочуть, а вже треба робити наступне завдання, просто "вынос мозга"

    ВідповістиВидалити
  3. Це точно ))) , але мені було не так важко в технічних питаннях, як саме швидко вдумуватися, відповідати і виконувати завдання,що стосуються конкретно методу проектів-не встигала осмислити деякі завдання... Але я вважаю робота тільки починається, наполегливість здолає все! Успіхів усім!

    ВідповістиВидалити